Vad det gäller Hirscho håller jag helt med dig!! Men de som till syvende och sist ska ta åt sig av det fiaskot, det är sport och klubbchef!!! Man verkar inte ha en jävla aning om vad man värvar, för har man sett Hirschos tempo innan man skrev med honom kan jag bara inte tänka mig att man varit intresserad. Man räcker inte till i ledningen helt klart
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad det gäller Hirscho håller jag helt med dig!! Men de som till syvende och sist ska ta åt sig av det fiaskot, det är sport och klubbchef!!! Man verkar inte ha en jävla aning om vad man värvar, för har man sett Hirschos tempo innan man skrev med honom kan jag bara inte tänka mig att man varit intresserad. Man räcker inte till i ledningen helt klart