1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1327449

Sv: Silly Season 10/11
RED DEVILS: Fråga varför man lägger mötet 7.45. Även om arbetslösheten är hög så finns det några arma jävlar som fortfarande har ett jobb som ska skötas. Känns
Mer sannolikt att fler dyker upp om det skulle ske under kvällstid. Men vad vet jag.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
ÖstrandsNisse: Varför 7.45 ?.. Kanske för att ett frukostmöte alltsom oftast brukar schemaläggas på morgonen.
De väsentliga personerna d.v.s. styrelsen och sponsorerna har troligtvis sedan länge planerat in detta i sina kalendrar. Sen tror jag nog att så många som möjligt kommer att vilja vara med på detta... För det ser lite illa ut om sponsorerna skulle utebli från ett möte som klubben inbjuder till.

Obs! Många företag har arbetstid från 07.00 vilket gör att ett möte/sammanträde vid kvart i 8 är fullt rimligt.

Sv: Silly Season 10/11

ÖstrandsNisse: Frukost ska du väl ändå äta? Personligen föredrar jag alltid ett frukostmöte framför ett kvällsdito, då ska jag natta barn.

*bara för att försvara något i kritikstormen*

Sen är jag ju aldrig på jobbet före nio ändå i och för sig, har hört att andra har andra vanor.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.