1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1328545

Sv: Positiva tråden
El Maco: okej då, men kan vi inte åtminstone må dåligt i ingenmansland då? Liksom läskigt där det barkar åt just nu

Svarskommentarer

Sv: Positiva tråden

lincoln: På torsdag ska jag se Djurgården-Timrå. Min biljett kostar 330 spänn. Vi har en seger på de åtta senaste. Vi är alltid leprasjukt dåliga mot DIF borta sedan flera år. Djurgården har klättrat uppått stadigt de senaste två månaderna. Djurgården har "järnkaminernas dag" med 3000 klackbiljetter sålda och bortasektionen överlåten till "aktiv sittplats".

Nu vänder vi det här.

*hahahahahahaaaaahahahaaaaahaha...* *host* *hahahhaaaaa* *host, host**aaaaaarrrggghhhh*

För att lindra plågan går jag med en leksing. Man måste hitta rätt kontrastvätska bara så man vet att man har det bra.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer