Inlägg: 1328882
Svarskommentarer
Sv: Positiva tråden
Massor med problem. Skador, uteblivet målskytte, idiotiska felpass och utebliven vilja att spela. Dessutom ingen värvning på ingång...
Vi ska vara jävligt glada om vi slipper kvala i år.
Vi ska vara jävligt glada om vi slipper kvala i år.
Här i Umeå gör alla kaoz med varann. Var inte så hårda mot Linkan och T.J. Jag tror att de fortfarande har koll på svensk lag och plus & minus....