Per HApps: Tittar man ovan så ser man att det är 107 gäster som är här och fluktar i skrivande stund. Undrar om man inte kan räkna in kansliet, A-laget och spelarfruarna till den skaran?
Tjena TJ! Vi ligger inte 3:a längre. Bör vi oroa oss eller ska vi fans som inte har nån insyn enbart hålla käften?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tjena TJ! Vi ligger inte 3:a längre. Bör vi oroa oss eller ska vi fans som inte har nån insyn enbart hålla käften?