Hahl Bundy: visst hade det varit trevligt med en vinnande lander men jag misstänker att Lander kan vara en sådan som vet att det går upp o ner i hockeylivet. tik har lärt honom det... det rinner av honom... bra gediget uppoffrande arbet i 2 byten sedan han på banan igen! inga hirso tendenser där inte!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
bra gediget uppoffrande arbet i 2 byten sedan han på banan igen! inga hirso tendenser där inte!