Inlägg: 1329176
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
The Fat Bastard: Ha ha det var tider det, fast Johnny verkar så bitter nuförtiden när det gnisslar om Zambonin. :)
Du hade ett annat nick du oxå back in the good old days.
Då låg man dubbelvikt över tangentbordet av skratt.
Nuförtiden är det av gråt.
Du hade ett annat nick du oxå back in the good old days.
Då låg man dubbelvikt över tangentbordet av skratt.
Nuförtiden är det av gråt.
Jag kommer ihåg då Hahl Bundy och Jonny Hazard hade andra nicknames och skrev skjortan av dagens skribenter...Det var bättre hockey och hockeysnack förr! ;-)