Skarin; Au contraire! Just *cha la la laa* vill jag gärna stoppa upp någonstans! Kanske det är lite annan variation på IP än i ladan. Jag får tänka på saken på tisdag under matchen så får du höra senare. Taktkänsla var det knappast i somras. Har ännu mina tvivel...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag får tänka på saken på tisdag under matchen så får du höra senare.
Taktkänsla var det knappast i somras. Har ännu mina tvivel...