mikenomad: Klart vi har stolthet! Vi fortsätter på det inslagna spåret från ikväll framöver. Det finns inget annat alternativ. Jo det gör det men det vill jag inte tänka på som alternativ.
Inlägg: 1329795
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Byt nickname fort som attan så ingen annan hinner före. För mig är du en äkta Johnny Bravo. Go Go Go rådbjer!
Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Fyfaan gamla Hahlen, hockeylivet är packad bajs, och sen dör man.
Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Du såg väl en sv/vit Heimat ikväll, elr hur var det??
Ja GRATTIS till de 2 pinnarna, vi tog ju 3, i en enorm kämpamatch! Finns visst hopp för Klyktattare ändå...
Ja GRATTIS till de 2 pinnarna, vi tog ju 3, i en enorm kämpamatch! Finns visst hopp för Klyktattare ändå...