1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1329857

Sv: Silly Season 10/11
Johnny Hazard: Rådbjer, när det grötas i sarghörnen, brukar väl mer låta: BEEEOOÖÖÖ...BUUUEEEÖÖÖ...AABEEÖÖÖ!!

Det är iaf vad jag alltid har hört...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Olle: Ja nu vad det kanske inte domaren Ulf Rådbjer jag syftade på. Den gamle Hahl Bundy hette förritin rådbjer här i gb:n, rätta mig om jag inte har fel. Att Ulf Rådbjer har en del konstiga ljud för sig är kanske inte är så konstigt, han var ju ändå en äckel-Gnagare. Var det inte en massa snack också om att han hade kallat nån spelare för könsord?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.