Majkii: Ser ut som om han skiter högaktningsfullt i Timrå, eller har dålig koll. Jag hade kunnat leverera betydligt bättre och fler namn till hans i grunden bra artikel.
Trots att mitt hockeykunnande sträcker sig till T-röd, limpa och explorertifo. Typ.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Trots att mitt hockeykunnande sträcker sig till T-röd, limpa och explorertifo. Typ.