Inlägg: 1330080
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Inget ny förvärv idag heller då! Någon som helt seriöst tror om det kommer komma någon spelare in?
För så förbannat dom kan inte Linkan och ledningen vara att dom tror att det går bra ändå!
För så förbannat dom kan inte Linkan och ledningen vara att dom tror att det går bra ändå!
Djurgården - TIK J20 2-3 OT. Detta håller inte att J20 ska göra målen, alla toppspelare underpresterar.