1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1330206

Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Gamla meriter? Backe och Limpan är hyfsade färskvaror och det är definitivt Åke, som har blivit betydligt bättre. Det är inte konstigt att han inte lyckats fullt ut med Pitten då han är på dekis. Jag tror inte att nån målvaktstränare i världen hade kunnat få honom att lyfta så mycket mer.

Hm, undrar om Hussen fyller flaskorna tillräckligt? Jag tycker att grabbarna ser lite sega ut i slutet på matcherna. Det måste ju finnas nån materialare att plocka in?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Ingen kvalifisierad materialare vill till timrå och dicktatorn TJ!!!1!!!

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Limpan kan du väl inte på fullaste allvar mena att Tarvainen gjort mycket åt. Han var i Timrå en säsong, grundjobbet där har ju Brynäs snubben gjort (var namn jag inte kommer på just nu).

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer