1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1330215

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Haha, ja hur kunde jag glömma det. Ok, nu börjar det bli svårt att hålla koll på all inkompetens. Vi bör alltså rensa ut: Tränare, sportchef, klubbdirektör, läkare, fystränare, målvaktstränare och isansvariga.

Puh. Men jag lovar att jag glömt ett par?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Bragd-Birger: Det är nog inte omöjligt att vi får se en helt annan organisation kommande säsong. I vilken serie då? Även om det känns mycket osäkert så tror jag att vi klarar oss kvar.

Tränare, sportchef, klubbdirektör, ordförande..... Ja, det kan nog bli nya namn där.

Och var inte rädd ni andra. Det blir nya spelare också ;) 8-12 st?


Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Hon som säljer matchprogram då? Henne glömde du. Där finns mycket att göra tror jag ;-)

Redigerad kommentar


Sv: Apropå nånting...

Bragd-Birger: Nja, Först och främst har vi hela styrelsen så klart. Bland de anställda kan vi börja med hemsidesansvarig. Marknadsavdelningen sitter mest och fiser, finns massor av miljoner som de inte hämtar in. De som tar fram souvenirer ligger skrynkligt till (där är i och för sig jag gärna med och slänger sten). Bland de som jobbar mer ideellt bör vi byta ut ungdomstränare och parkeringsvakter. Samt hela eller delar av klacken.

Han som ansvarar för puben i hallen verkar sköta sig. Och Skarin och de andra som spelar kasettbandspelare för oss går fria. Hockeybusschauförerna?


Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Vilka spelare ska vi göra oss av med då?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer