1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1330249

Sv: Apropå nånting...

Bragd-Birger: På ett eller annat sätt brukar det oftast lösa sig. Förhoppningsvis även denna gång innan säsongen summeras. Men nog fasen känns det mer oroligt än tidigare, det gör det. Och blir det kval kommer jag vara på plats i samtliga matcher och skrika mig tokhes som aldrig förr. Det hoppas jag att alla gör oavsett vad man tycker om TIK som förening så att säga.

Jag förfestar just nu inför FBK. Bowmore 18 år ung är det som gäller här just nu.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Skarin: Nja, förutom målvaktssidan tycker jag faktiskt att det finns större potential i år än i fjol. Och för att idiotförklara mig själv än mer tycker jag att man på det hela gjort fler bra matcher i år än då.
Men det är klart. Vi är patetiska i BP, PP och har en miserabel förstecenter. Därtill stabbiga backar och svajiga målvakter. Det är så klart lite oroväckande.

Dock: jag är inte särskilt orolig. Jag tror fortfarande på slutspel. Så även om vi torskar mot FBK. I min värld har vi varit nere på botten och vänt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer