1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1330298

Sv: Apropå nånting...
BTW, jag sabbade också Fat Bastards gamla Mats Näslunds-kepa en gång då vi varit upp till Ume för att kolla in en helskön kvalseriematch, tror vi vann den med 3-1, dock så var jag inte helt nykter så jag ska inte svära om slutresultatet. Påväg hem så stannade vi till på MAX i Ö-vik, det gjorde även den gamle nr:8 som helt sonika fick lägga in sin autograf bredvid Matte Näslunds på den gamla antika kepan. Tyvärr så hade jag bara lånat kepan av The Fat Bastard och han blev inte så där lika mäkta imponerad, men jag tyckte att det var HUVUDsaken att jag och Bulla blev nöjd.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Johnny Hazard: Hahaha!! Kung Bulla!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer