1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1330323


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
t_89: Lundmark kan nog säkerligen jobba hårt, det tycker jag han gjorde i tiden hos Flames men om han hittar målet är ju en annan sak. Klart mest intressanta namnet på marknaden just nu ändå kanske.

Sv: Silly Season 10/11
t_89: Ja nu har skit"Linkan" jobbat igen. Du ska ju ligga på sofflocket.

Sv: Silly Season 10/11
t_89: ja . grejen är väl mest den att den skulle ha gått igenom för en månad sen . säsongen är snart slut . men visst , bättre sent än aldrig

Sv: Silly Season 10/11
t_89: Timrå ligger bäst till av svenska klubbar, men då är frågan hur bra förhandlingsläge de svenska klubbarna har i jämförelse med exempelvis tyska och schweiziska klubbar där storleken på isytan också blir mer bekant.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...