Mackelito: Ska dom låta Murley gå så måste dom redan ha en ersättare som kan ansluta direkt, det har jag svårt att tro att dom har. Sonnenberg har inte spelat på länge men han kan säkert tillföra lite energie till laget, liten kluven till han nu. Men har han inte kommit än så lär han iofs inte heller ha det där hjärtat för timrå som han talar om heller..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sonnenberg har inte spelat på länge men han kan säkert tillföra lite energie till laget, liten kluven till han nu. Men har han inte kommit än så lär han iofs inte heller ha det där hjärtat för timrå som han talar om heller..
Redigerad kommentar