1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1330374

Sv: Silly Season 10/11
Mycket linkan-snack nu men alltså det här: "Vi jobbar på frågan. Vi för diskussioner med ett par olika lösningar, sen får vi se vad det blir. Det kan ta allt från ett dygn till en vecka."

Dygn till en vecka? Säg "tre månader" på en gång så att man kanske kan få bli positivt överraskad nån jävla gång istället.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Olle: Linkan känns inte speciellt mycket medietränad. (Kan gälla stora delar av TIK:s ledartrojka) men ibland är det befriande skönt att någon klubb är sådär klassiskt naturlig.

Vi "mediaspecialister" får läsa vidare mellan raderna...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...