Ambroo: Dig?
Inlägg: 1330431
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Förresten fattar jag inte varför vi kom in på om jag ska på toa under matchen el. inte, när det ijentligen ska handla om att Olle SKA befinna sig i bilen resten av säsongen under matcherna.