mikenomad: Nej alltså jag har ingen aning om det är kuben eller ej. Stjärnorna ligger i perfekt linje för att "the day of the cube" skall infalla men å andra sidan sade tarotkorten att en blek skönhet skulle falla under mitt svärd så jag har faktiskt ingen aning om vad det har för inverkan öht.
Inlägg: 1330442
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Olle: Det är kärlekshösten som är domare.
Redigerad kommentar