Olle: SSK är väl för Brynäs vad AIK är för oss den här säsongen. Uselt spel av dig. ;)
Inlägg: 1330544
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
T T: Ok där skrek hon. 3-0. Tur att det sprack tidigt iaf så att man hinner slänga in en ny trippel :)
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
T T: den feta kärringen har inte skreke än men det ser ju onekligen inte bra ut för min trippel.