Inlägg: 1330965
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Bad_Brett: Vi nöjer oss med att vi, as we speak, är tre poäng längre från kvalserien än Modo. Och dom ska ju ta SM-Guld!!1
Nu blir det nog slutspel för Timrå!