Varför fick Boyce chansen i ES före Linus W, Linus W går mer på mål, starkare, bättre målsinne åker mycket skridskor, Linus W är bättre än Boyce. Boyce kanske har mer talang men han är för lätt.
Inlägg: 1331148
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Själv vägrar jag klaga efter en kämpaseger o att vi spelade som ett lag.
Alla förtjänar beröm.
Men det är ju bara vad jag tycker.
Alla förtjänar beröm.
Men det är ju bara vad jag tycker.