Så länge laget kämpar 100% är jag nöjd, oavsett vinst eller förlust.
Inlägg: 1331162
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Laken: fint av dej . om dom gjort de varje match hela serien så skulle jag också vara de . som läget är nu så skiter jag i om dom kämpar eller spelar bra . nu är de poäng som är viktigt . att hålla sej kvar i serien . en förlust där alla kämpar så dom spyr är värd 0 poäng