1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1331386

Sv: Apropå nånting...
Johnny Hazard: "Vi har kikat matchen mellan Timrå - Färjestad. Den bästa matchen hittills tror jag. Bra grabbar!"

Fler har visst smuttat på explorern........

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Utefter förutsättningarna så måste väl den här segern rankas rätt högt just denna säsong, eller vad säger du? En i mängden att slå FBK borta när vi har så pass mycket folk borta? Karlsson var väl inte heller så pjåkig ikväll? När tycker du Timrå gjorde en bättre match i år då, med liknande förutsättningar?

Sv: Apropå nånting...
appropå JimmyH


"MÅL 1-1 TAVLA AHLQVIST.... "

"MÅÅÅÅÅL 1-2 MATT MURLEY!!

TIK låter inte målet skaka dom utan kliver upp direkt och gör mål "

Om ahlqvist 1-1 mål var tavla då var fan 1-2 målet 1000gånger värre, men det vill man såklart inte erkänna eftersom Maranvispen var inne på 1-1 målet och han fick ju en 4:a, fy fan avd dåligt, Hirso var inte okej, 1-1 var ej tavla 1-2 var TAVLA!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer