1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1331707

Sv: Apropå nånting...

Anonymous: Häggström hade ett mål och Bonsaksen hade ett assist.

Vad jag har läst var utlåningen först och främst dessa två matcher (Tingsryd och Malmö) och sedan ska man ta det dag till dag.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
angående Lundmark: timrå har skickat ut ab-länken på facebook. då måste man väl kunna tänka att det är klart?

Sv: Apropå nånting...
Hur funkar det med Murley? Åker inte Timrå IK på att betala artistskatt då han började säsongen i LHC? I så fall lär det inte vara någon billig lösning för Timrå. Det är kanske det som skapar hinder och som gör att det dröjer med beskedet?
Rätta mig om jag är ute och cyklar.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.