Hahl Bundy: Syftade till DB gällande XP. Sjöberg är ju en lokalare och det är även hans sportchef på blaskan.
Man vet varken ut eller in, mer än att DB sätter griller i huvudet på en. Likväl är det Linkans och TJ's sätt att lägga fram det hela på som rör om. Det känns lite "joråsåatte" när det är TJ som kliver in och "förklarar" läget.
Edit: Jag är dock försiktigt positiv för en gångs skull.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Man vet varken ut eller in, mer än att DB sätter griller i huvudet på en. Likväl är det Linkans och TJ's sätt att lägga fram det hela på som rör om. Det känns lite "joråsåatte" när det är TJ som kliver in och "förklarar" läget.
Edit: Jag är dock försiktigt positiv för en gångs skull.
Redigerad kommentar