Vet inte om det vart uppe men,Fru Lundmark verkar ska flytta iaf.. "I need to clarify for some. Nashville agreed to let us look over seas. We signed with Timra in the Swedish Elite League."
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"I need to clarify for some. Nashville agreed to let us look over seas. We signed with Timra in the Swedish Elite League."