Gött mos! Man kan väl med lite understatement påstå att det inte kom som en blixt från klar himmel, men jag har då inte vågat jubla ens tyst för mig själv innan det bekräftats på hemsidan. Men nu är det alltså klart. Schmuckert, Linkan! En klart vassare värvning än man befarade på förhand.
Nu får vi väl se angående Murran. För ett par matcher sedan hade jag nog gärna chansat med Sonnie istället, men nu vill man ogärna spräcka Viinanen-linen. Åtminstone inte genom att plocka bort Murre-murr.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men nu är det alltså klart. Schmuckert, Linkan! En klart vassare värvning än man befarade på förhand.
Nu får vi väl se angående Murran. För ett par matcher sedan hade jag nog gärna chansat med Sonnie istället, men nu vill man ogärna spräcka Viinanen-linen. Åtminstone inte genom att plocka bort Murre-murr.
Slit & släng - Linkans gäng !