Janken: Precis - de är som du säger, lirar man i AHL så är man nog i princip ALDRIG hemma. Skönt nu för familjen att veta att vi börjar med 4 hemmamatcher i rad - det var nog det som avgjorde för Jamie, tror Ni inte ;-)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Skönt nu för familjen att veta att vi börjar med 4 hemmamatcher i rad - det var nog det som avgjorde för Jamie, tror Ni inte ;-)