1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1332398

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag tycker inte hat har med idrott att göra faktiskt. Jag hatar varken MoDo eller Modoiter bara för att jag älskar mitt lag. Det behöver inte vara motpol på så sätt. För mig är det mer en känsla och vilja av att vara bättre. Och ibland är man inte det och då surar man tills nästa drabbning men inte fasen hatar jag någon. Kanske möjligtvis gamla Kempeladan ;-)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Timrå Icon: Fast du är lite naiv kan jag tycka. Vad är det för känsla du känner när domaren tar ett horribelt domslut som drabbar Timrå väldigt hårt i en match. Kan du beskriva den känslan utan att den landar i någon form av hat eller ilska?

Vad känner de människor som kraftigt buar åt en domare. Gör man det på skoj eller är det något äkta i det?


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...