JimmyH: I mitt fall beror det på att han inte var här tillräckligt länge för att väcka min kärlek. Han var en gosig farbror med tomteskägg som spred goodwill-känsla omkring sig en mycket kort period.
Det räckte inte för att få mina känslor att svalla.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Han var en gosig farbror med tomteskägg som spred goodwill-känsla omkring sig en mycket kort period.
Det räckte inte för att få mina känslor att svalla.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar