Det är väl klart att det är förjävligt, inte snyggt alls. Men vafan ska man göra? Han har en egen fri vilja (så länge han spelar i Sverige) och det går ju liksom inte att börja hänga upp avbildningar på broräcken.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det är väl klart att det är förjävligt, inte snyggt alls. Men vafan ska man göra? Han har en egen fri vilja (så länge han spelar i Sverige) och det går ju liksom inte att börja hänga upp avbildningar på broräcken.