1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1332470

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Detta är 10-talet. Här ersätts alla namn med initialer. Hur många i den här gästboken vet ens vem Thomas Johansson är? Knappt ens han själv. T.o.m hans mor kallar honom för TJ Avgå numera.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Knylan: haha så sant ;)

Fast jag visste inte att wentzel ens var på glid mot ES så hade svårt att räkna ut att de var honom.

Det jag då undrar är vem ska vi isf kicka, eller ska vi ha 3 målisar, wentzel verkar ju inte vara nöjd att nöta bänk.

om luleå sa ahn såhär

"Men handlar mest om för nästa år i så fall, de har ju två målvakter nu, säger han. "

När åke är tillbaka har vi också två, ska vi ha tre stycken på kontrakt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...