Skarin: Visst, kul med verbala rallarsvingar. Dock vill jag påminna om tanken/förslaget om att vid nästa "derby", gemensamt i båda klackarna, göra nån slags avståndstagande från våldet i vissa klackar (läs Fjollträskarna). Trots "hat-känslor" tror jag båda klubbarna skulle kunna ro hem populär-poäng där, bli omskrivna!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Dock vill jag påminna om tanken/förslaget om att vid nästa "derby", gemensamt i båda klackarna, göra nån slags avståndstagande från våldet i vissa klackar (läs Fjollträskarna). Trots "hat-känslor" tror jag båda klubbarna skulle kunna ro hem populär-poäng där, bli omskrivna!