1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1332667

Sv: Silly Season 10/11
Johnny Bravo: Han har säkert fin utvecklingspotential och jag vill också se honom i TIK. Samtidigt säger det ju en del om våra egna målvakter när en målvakt som inte ens platsar i ett hyfsat AS-lag och har under 90% i de 15 matcher han stått ses som en självklar 1:emålis hos oss....

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11

mikenomad: Ahlqvist är väl 3:e målvakt i Kalpa också väl? Fick inte du dåliga vibbar där?! När en 3:e målvakt klarar av att på 2-3 matcher se grymt mycket bättre ut än dom vi har. Det var då fick jag upp ögonen för hur jävla dåliga Åkerlund & Pitkimäki varit egentligen.

Eller Åkerlund började bra men sedan kom skadan sedan sket det sig för honom.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 10/11
mikenomad: Pitkämäki är något så ovanligt som en brunkar-målis ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer