Johnny B Goode: Jag tror att det kan bli vackert på sikt. Vi kommer bli lika hänförda som vi blir i princip varje gång det kommer hit nordamerikanska spelare. Det är som att vi blir lika förbluffade gång efter gång, "vad osvensk han är!"
Han måste väl ha landat nu förresten? Eller landade han igår och gör första träningen idag?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Johnny B Goode: Jag tror att det kan bli vackert på sikt. Vi kommer bli lika hänförda som vi blir i princip varje gång det kommer hit nordamerikanska spelare. Det är som att vi blir lika förbluffade gång efter gång, "vad osvensk han är!"
Han måste väl ha landat nu förresten? Eller landade han igår och gör första träningen idag?