1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1332746

Sv: Silly Season 10/11
Johnny B Goode: Ropa inte hej bara för dom lyckats få hit en spelare, för att vi skall lyckas fullt ut d.v.s gå till slutspel då behövs det troligtvis en storspelande MV ? 2 spelare till en deff back + en FW till som både jobbar bakåt och gör ett och annat mål .

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
bobrov: Jag ropar hej ändå. Jag tror nämligen inte att vi absolut måste värva en "deff back" plus en forward som både jobbar bakåt och gör ett och annat mål. Ska detta gå så behöver vi fortsätta på den trend som vi har just nu. Man kommer väldigt långt med självförtroende i den här sporten. Framförallt kollektivt sådant. Sådant som inte syns när man sitter och scrollar sida för sida på eliteprospects och jämför assistpoäng.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer