Inlägg: 1332984
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jippohästen... Är det inte likt nåt jippo vid Domustrappen?
Skämt åsido. Lacken är en stor del av behållningen med MNK! Love it!
Skämt åsido. Lacken är en stor del av behållningen med MNK! Love it!
Redigerad kommentar
Haha, det var det sjukaste på länge :-S