Inlägg: 1333162
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
pefr: Självklart hoppas vi på seger i kväll, men glöm dock inte: TIK har för vana att delta i trendbrott och vi har den här säsongen vunnit all matcher mot SSK. ???
Eftersom jag precis avklarat min terminstenta och har jullov fram till på måndag så kanske det till och med blir en chimay eller två ikväll. Går det bra med chimayen och hockeyn kanske ett par droppar Ardberg får fukta min strupe.
(Fast det är främst hockeyn jag ser fram mot)
Ikväll vill jag se en riktig gnuggarinsats. 5-2 till Timrå!