Kasta den där jävla #44 åt H-vete! Han drar ner hela kedjan, sätt in någon powerspelare så Lander och Lundmark kan åka i det tempo dom vill alt sätt Marängvispe på kanten och låt antingen Lander elelr Lundmark centra kedjan.
F.Ö verkar Lundmark har riktigt bra spelsinne 4-5 finfina pass i anfallzon hans spelsinne gör åttor runt marängens jävla hobbysinne!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Han drar ner hela kedjan, sätt in någon powerspelare så Lander och Lundmark kan åka i det tempo dom vill alt sätt Marängvispe på kanten och låt antingen Lander elelr Lundmark centra kedjan.
F.Ö verkar Lundmark har riktigt bra spelsinne 4-5 finfina pass i anfallzon hans spelsinne gör åttor runt marängens jävla hobbysinne!