Vi förlorar matchen vi inte fick förlora, 6 poäng rakt åt helvete. Nu vinner vi väl mot HV?!?!1
Inlägg: 1333619
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
RocknRolf2: Som jag skrev tidigare: nope. Mot HV blir det en pinne och torsk i sudden.
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
RocknRolf2: Nu borde dom köra "idioten" fram till midnatt och fylla vattenflaskorna med saltvatten.