ÖstrandsNisse: Hahaha, det var tider det. Eller, det var väl ungefär där som mitt svåra alkoholmissbruk startade. Hockeysnack var egentligen inkörsporten till mitt allvarliga sjukdomstillstånd.
Få se nu hur det var, jag har faktikst två järnseller kvar, fast den ena är på match med Timrå och den andra jävlas med Modolider.
Först så ska man lägga handen på hjärtat. Eller man måste leta fram en Norrlands Guld först, förlåt mig, och sedan lägger man handen på hjärtat och..........
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Få se nu hur det var, jag har faktikst två järnseller kvar, fast den ena är på match med Timrå och den andra jävlas med Modolider.
Först så ska man lägga handen på hjärtat. Eller man måste leta fram en Norrlands Guld först, förlåt mig, och sedan lägger man handen på hjärtat och..........
Pyyyyyyyyyyyyyyyyssssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhh(nationalsången)
Rätta mig om jag inte har fel!