Inlägg: 1334260
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Icing-Ove: Han började skapligt men mattades betänkligt ju längre matchen led. Dock tycker jag att intentionerna med puck var skaplig. Det fanns något där som säkert kan bli bra vad det lider. Jag hade inte så höga krav på honom om jag ska vara ärlig. Det var väl likadant med Zednik. Han gjorde också en blek insats i AIK-tröjan.
Det som jag tror kan bli bekymmer, som kan ta lite tid att få ordning på, det är anpassningen till stor rink.
Det som jag tror kan bli bekymmer, som kan ta lite tid att få ordning på, det är anpassningen till stor rink.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Icing-Ove: Nej, förutom det vanliga. D.v.s begynnande knäproblem, smärtor i ena axeln samt väntande rehab på ena handleden.
Det går några riktiga dräparförkylningarna nu. Visade han nåt i förra matchen?