1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1334305

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Det är möjligt men det hade varit jävligt bra för framtiden och sen känns det ju lite sådär att torska en spelare i kamp med SSK, men det säger väl det mesta om hur man som spelare ser på oss nuförtiden.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Ja Timrå IK är inte en klubb som man vill spela i direkt om man kommer utifrån alla ggr. SSK? Ja jag säger då det.

Vi är den där fula kusinen från landet som ingen vill vara med.

Sv: Apropå nånting...

Ambroo:


Där satte du fingret på hur omvärlden ser på Timrå IK vintern 2011. 

Och det är ju styrelsen som är "schackspelaren" som skall sätta ihop ett fungerande Team. 

I skrivande stund ser jag inte Tomas och Linkan som ett dream team direkt.

Man har ännu inte lyckats med att ersätta Norrbom på marknad, sedan Mikael Berglund inte fungerade så väl som man hade hoppats. Snacket man hör bland Timrås större sponsorer gör ju att man inte sover lugnare på nätterna.

 

J.B.G :

"Problemet är väl att första möjliga tillfälle så drar dom för att spela NHL, förlåt AHL."

Gör inte dom flesta det??


Sv: Apropå nånting...
Ambroo:
För framtiden?
Problemet är väl att första möjliga tillfälle så drar dom för att spela NHL, förlåt AHL.
Får Tälje behålla honom en säsong får dom vara glada.

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Ja det sänder inga positiva signaler direkt

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer