Har varit som en bakfull gråsugga under en sten några dagar. Mått oerhört dåligt. Så dåligt att det börjat bli intressant.
Vintern är som en iskall hand runt the balls.
Igår gick jag runt på stan, nästan omtöcknad av meningslös sorg, den där typen av sorg som bara går att härleda till Timrå IK, som dyker upp med jämna intervaller efter match, som aldrig har steg bakåt, bara är där, som ett blåmärke, en tyngd eller en skugga i hjärtat.
Men nu får det vara slutlipat. Fram till kl 18.30 ungefär.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mått oerhört dåligt. Så dåligt att det börjat bli intressant.
Vintern är som en iskall hand runt the balls.
Igår gick jag runt på stan, nästan omtöcknad av meningslös sorg, den där typen av sorg som bara går att härleda till Timrå IK, som dyker upp med jämna intervaller efter match, som aldrig har steg bakåt, bara är där, som ett blåmärke, en tyngd eller en skugga i hjärtat.
Men nu får det vara slutlipat.
Fram till kl 18.30 ungefär.
Redigerad kommentar