1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1334349

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Håller med helt om Lindbäck, utan honom i flol hade vi varit i kvalserien. man hör ju även kommentarerna från insatta i Brynäs att Lindbäck är och har varit ett större löfte än Markström. Se bara i år i NHL samt att om man skall komma fram så måste man ha tur också. Apropå tur är det något som vi saknar helt detta år, se på våra målisar, två halta och lytta. Undrar bara om Åkerlund får både körtelfeber och svininfluensa timmarna efter 31 jan. och klubben beslutat att vi testar med en frisk Åkerlund resten av denna säsong och Pitten står på kryckor i båset.....Nej en kanonmålis, typ Vesa Toskela, om han nu är möjlig, även om han kostar mycket pengar och ett "grisspel" a la Boork med sarg ut resten av säsongen så skall vi nog vara kvar, vilket är det vi får vara nöjd med som detta år utvecklat sig.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nisse: Undra hur Krizans kontrakt med Växjö ser ut? Han kanske vill till ES. Ett tag iallafall.....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer