1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1334352

Sv: Apropå nånting...

Nisse: Jag håller med att det är en målvakt som vi behöver mest. En duktig jävel som kommer hit och står resten av matcherna.

Med nuvarande målvakter är chansen betydligt större att vi åker ur, och jag kan inte tänka mig att TIK vill riskera att just åka ur.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Skarin: Det var en grymt värdelös chansning på målisarna till den här säsongen.
Jag vill inte säga vad var det jag sa. Men jag är väldigt nära.

Jag vill nog inte se nån av dom kvar i Laget nästa säsong, den som ska vara kvar i såna fall ska vara båsöppnare.

Sv: Apropå nånting...
Jag kan ha åsikter om ledningens arbete inför och under denna säsong, likaså om olika spelares prestationer.

Men mitt förtroende för Perra som ledare är orubbligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer