1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614967 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1334371

Sv: Apropå nånting...
Frella:
"Örnen" är nog ett lättare varumärke att sälja, t.ex. ungar köper nog hellre souvenirer med en örn på än typ två tallar. Skulle tro att det är så iallafall.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jockz: Någon som har fjolårets resultat liggandes? Vad hade man i souvenirförsäljning? En klubb av Timrås storlek borde kunna ha 2-3mkr per år om man hade attraktiva produkter.

Sv: Apropå nånting...
Jockz: Men om ni ritar dit ett rep mellan tallarna kan ni nog signa ett lukrativt sponsoravtal med Halebop, haha.

Sv: Apropå nånting...
Jockz: Tyvärr så är det nog vi gamlingar som vill se tallarna. Face it.

Alla ungar som växt upp de senaste 10-15 åren (kommer inte ihåg exakt när örnen dök upp, skiter i det oxå) förknippar Örnen med Timrå.
Ny generation, nya tider.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer